PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=966}

Męska gra

Any Given Sunday
7,4 24 860
ocen
7,4 10 1 24860
6,4 8
ocen krytyków
Męska gra
powrót do forum filmu Męska gra

6/10

ocenił(a) film na 6

Oryginalnie zrealizowany i treściwy film, ale momentami bardzo nużący. Pod względem ukazania całego zaplecza futbolu amerykańskiego "Męska gra" prezentuje się wręcz znakomicie. Pod względem fabularnym już o wiele gorzej. Od paru lat interesuje mnie futbol amerykański i nie mogę powiedzieć, że momenty gry w tym filmie są satysfakcjonujące. Za dużo efekciarstwa, a za mało prawdziwego futbolu. Dużo spowolnień i same touchdowny, nic poza tym. Zabrakło pomysłu na scenariusz z pola gry.

ocenił(a) film na 8
_Pablos_

A mnie tam się film podobał. Chociaż robiło się trochę nudno i za dużo moralizatorstwa jak na Stone'a. Co do realizacji scen gry: nie wiem, nie znam się na futbolu, więc w ogóle mi to nie przeszkadzało :)

ocenił(a) film na 6
Ichthys

Może trochę przesadziłem, bo w porównaniu do innych filmów o futbolu amerykańskim, w tym filmie nie jest tak źle. Wynika to może z tego, że stosunkowo niedawno poznałem zasady tej gry i wersja w wykonaniu Stone'a wydała mnie się po prostu nudna. Cały film też trochę przynudzał.

ocenił(a) film na 8
_Pablos_

Momentami robiło się nudno, ale całość i tak się świetnie prezentuje.

ocenił(a) film na 5
Ichthys

Film z pewnością nie powala. Zgodzę się z faktem że w samych meczach czegoś brakło. Pacino jakoś nie pasował mi do tej roli wydawał mi się momętami dziwnie sztuczny.

Patriota

zgadzam sie w 100%. bylem w kinie zaraz po premierze i pamietam ze ludzie jak wychodzili z seansu mowili bez skrepowania o nudnym filmie ktory moze zachwyci amerykanow ale nie ich. to samo myslalem

ocenił(a) film na 7
_Pablos_

..hmm.. moim zdaniem Stone zżynał z Altmana chcąc ukazać środowisko footballu amerykańskiego :)

Pobierz aplikację Filmwebu!